096-1-es Feljegyzés

Feljegyzés #096-1, KÍsérlet 096-1

A 096-1-os Kísérletet Dr. Dan vezeti. A cél SCP-096 képességeinek megfigyelése és egy leírás készítése SCP-096 kinézetéről.

D-9031 egy 32 éves elítélt, aki korábban tetoválóművészként is tevékenykedett. D-9031-et a 303-A Búvárgömbbe helyeztük, majd a Tonga-árokba eresztettük Új-Zéland partjai mellett. Kb. ███ km-re helyezkedik el SCP-096 ideiglenes elzárási helyétől, mely a ██-es telephelyen található. A következőket a 303-A Búvárgömbben található kamerák vették fel az Új-Zélandon található bázissal történő kommunikáció során.

A 303-A Búvágömb eléri a végső mélységét 10800 méterrel a tengerszint alatt.

D-9031: Megállt. Most mi jön?

Dr. Dan: Jól érzi magát? Hányinger, bármi?

D-9031: A fülem fáj.

Dr. Dan: Ez várható. A balján látnia kellene egy fémdobozt. Nyissa ki, találni fog benne egy irattartót benne több képpel. Nyissa ki, és írja le nekem, mit lát az első képen, kérem.

D-9031 eleget tesz a kérésnek. A kamera úgy helyezkedik el, hogy a fotó ne látszódjon.

D-9031: Semmi. Egy üres cella.

Dr. Dan: Köszönöm. Kérem tegye a fényképet lefordítva a jobbján található gyűjtőbe, és nézze meg a következő képet.

D-9031: Ugyanaz a cella, de van ott egy… egy láb, azt hiszem.

Dr. Dan: Írja körül, mit lát, kérem.

D-9031: Uh… sápadt és csontos. Elég hátborzongató, ami azt ilelti.

Dr. Dan: Helyezze a fotót a gyűjtőbe, lefelé fordítva, majd nézze meg a következőt.

D-9031: Ok… [szünet] Aztakurva!

Dr. Dan: Írja körül, mit lát a képen.

D-9031: Ez egy… Nem tudom, valami nagyon kibaszottul rémisztő ember.

Dr. Dan: Írja körül, mit lát a fotón, kérem.

D-9031: Aztarohadt! Sápadt, fehér szemei vannak, és valami nagyon elbaszott dolgot csinál a szájával. Mi a fene ez?

Ekkor, helyi idő szerint nagyjából 13:32-kor, Dr. Dan és az Irányítás értesül arról, hogy SCP-096 kitört az elzárásból. Az SCP-096-1-hez vezető legrövidebb út meg lett tisztítva civilektől és mindenfajta képrögzítő eszközöktől, valamint SCP-096 mozgását az előzetesen ráhelyezett nyomkövető nyakörv segítségével műholdak segítségével nyomonkövetik.

Dr. Dan: A jobbján van még egy fémdoboz. Nyissa ki.

SCP-096-1: Egy papírtömb van benne és egy ceruza.

Dr. Dan: Pontosan. Kérem rajzolja le, amit a képen látott.

SCP-096-1 rövid motyogás után a következő húsz perc során vázlatot készít a fotó alapján. Mire ezzel elkészül, SCP-096 ███ km-re található SCP-096-1-től.

SCP-096-1: Kész.

Dr. Dan: Remek. Kérem tegye a rajzot a baloldali gyűjtőbe, majd zárja be azt.

SCP-096-1 eleget tesz a kérésnek, majd a vázlat elhagyja a 303-A Búvárgömböt egy vízálló tartályban. A fényképeket a fedélzeten elhelyezett hamvasztó elégeti.

SCP-096-1: És most?

Dr. Dan: Kérjük várjon további utasításra.

Eltelik negyven perc. SCP-096 SCP-096-1 fölött helyezkedik el, és merül. A jeladó 9339 méteren a nagy nyomás miatt leáll. A kamerán látható, ahogy a búvárgömb enyhén megremeg. SCP-096-1 reakciójából valószínűsíthető, hogy SCP-096 látható az üvegen keresztül.

SCP-096-1: Ó faszom! Bazdmegbazdmegbazdmeg! Mi a szar ez?!

A hang és kép vétele megszűnik, amint a 303-A Búvárgömb szétreped. SCP-096-ot a Foxtrot-303-A felszíni begyűjtőegység baleset nélkül befogja. Az SCP-096-ról készült ábrázolást is sikerül begyűjteni, és egy gyors kísérlettel bebizonyosodik, hogy nem vált ki ellenséges viselkedést SCP-096-ból.

Az ábrázolást az új-zéladni Kísérletirányításhoz küldik, míg SCP-096-ot a tartós elzárási helyére szállítják.