Kánonok Főoldal

KÁNONOK

A gondolat, hogy nincs kanonikus történetszál, néha furcsán hangozhat. Valójában nem arról van szó, hogy ne lenne ilyen, hanem arról, hogy sok több is van, amik érintik, keresztezik, átnyúlnak egymásba. Tőled, az olvasótól függ, hogy mit hiszel el, és tartasz az univerzum központi elemének. Ez nem jelenti azt persze, hogy a szerzőkből hiányozna a szándék vagy a tervezés ily tekintetben, sőt, a kollaboráció az innováció csírája.

Itt összegyűjtöttük az elismert kánonokat az SCP Alapítvány univerzumából. Az angol kánonok fordításai is ide kerülnek. Amennyiben szeretnél új, saját kánont készíteni, részletekért lásd a lap alját.

Mért érzem azt, hogy valamit elfelejtettem… Mért érzem azt, hogy mintha valami… hiányozna? Akárhányszor csak megpróbálom kitalálni mit is felejtettem el a gondolat mindig megragad… A nyelvem hegyén

Az entitás rendelkezik azon tulajdonsággal, hogy képes megérezni azon személy szívének leghőbb vágyát, akire ránéz, ám ezt a cselekedetet az alanynak nem kell viszonoznia. Ha az adott fél mutat hajlandóságot SCP-008-HU figyelmére (nem hagyja figyelmen kívül), az entitás legjobb tudása szerint teljesíti az alany vágyát, legyen az adott cél bármilyen lehetetlen.

Részlet "SCP-008-HU"-ból, írta DrDraco

A fegyverforgatók, a kígyók és az anomáliák között jó esély van arra, hogy meghalsz a régi nyugaton. De arra is van esély, hogy rád találjon a szerencse. Nem számít sokat. Csak tedd le a pénzed az asztalra, és játssz azzal leosztanak neked.

Az Unió megfelelőnek látta, hogy a pusztítás túlélőinek 50 dollárt adjon és ígéretet adjon nyugaton található föld adására . Én magam is oda fogok menni, hogy megtaláljam a szerencsémet vagy a halálomat. Ahogy belépek életem ebbe az új időszakába, szeretném megköszönni támogatásokat. Ha valaha is a wyomingi Riddle-ben akarod találni magad, szó nélkül menj el mellettem. Nem szeretném, ha eszembe jutna életem e fejezete.

Részlet "Ászok És Nyolcasok"-ból, írta Doctor Cimmerian, fordította Dr Hakon

Az Antarktiszi Csereprogram egy kánon, amely a Harmadik Antarktiszi Birodalom kutatóinak életére és kapcsolataira összpontosít az Alapítványnál töltött idejük alatt.

Elég volt, hogy mindenki másképp nézett ki és viselkedett; mégis annyira kitűnt, hogy az itteniek néha elfordultak, suttogtak maguknak róla, társairól, feladataikról, munkájukról. Antarktisz. Birodalom. Küldöttek. Titkok. Antarktisz. Mind hallotta, mind megértette őket, de nem volt benne biztos, hogy tudatnia kéne e velük.

Részlet "Benyomások"-ból, írta Zyn, fordította Dr Hakon

Hatszáz évvel ezelőtt véget ért a világ. Ma már csak egy csoport védi az ókori világ titkait addig az időig, amíg újra megérthetőek lesznek; a Szent Alapítvány papjai

"Szent Gears, kérlek, vezess a szükségem idején, ahogy te irányítottad a Szent Alapítványt a nagy törés idején.
Hagyd rám azt a tudást, hogy felfedezzem azt ami hamis.
Add meg nekem azt a képességet, hogy el tudjam választani a logikát a hamisságtól.
Engedd meg nekem, hogy felfogjam csak egy részletét az egykor birtokolt tudásodból."

Részlet "Quid Est Non Scitum" készítette Jekeled, fordította Dr Hakon

hub