Dokumentum #087-II

Dokumentum #087-II: Felfedezés II

D-9035 egy 28 éves erős felépítésű Afrikai-Amerikai származású férfi. Pszichológiai megfigyelések a nők
szélsőséges utálatán kívül nem mutattak semmilyen abnormális jeleket. [ADAT KITAKARVA]
miatt az alanyról jelentős nyilvántartás található. D-9035 fel van szerelve egy 100 wattos, 24 óráig bíró akkumulátoros lámpával, egy videó továbbításra képes kézi videokamerával , és egy fejhallgatóval amin keresztül a központban lévő Dr.██████-al kommunikál. Ezek kívül D-9035-et ellátták egy táskával ami 100 kicsi LED-es lámpát tartalmaz, tapadó háttal és körülbelül 3 hetes akkumulátor-élettartammal. A lámpát ki és bekapcsolásához össze kell azokat nyomni.

D-9035 a lámpával rávilágít az első lépcsőre. A watt többlet ellenére a fény nem világit tovább a 9-ik lépcsőfoknál.

D-9035: Doki, azt akarja, hogy lemenjek oda?
Dr. ██████: Kérem irányítsa a lámpa fényét, SCP-087-en kívülre, hogy ellenőrizzük rendesen működik e.

D-9035 kivilágít a folyosóra. Az első felfedezés videójával összehasonlítva, ez megerősíti, hogy kint a lámpa fénye világosabb.

Dr. ██████: Köszönöm. Kérem menjen le az első lépcsőn.
D-9035: Hé Doki, tudom, hogy mit mondott meg minden, de nem szeretnék odamenni.
Dr. ██████: Kérem menjen le az első lépcsőn.
D-9035: Doki, nézze, én-
Dr. ██████: [közbeszól] A korábbi beszélgetésünk alapján, kérem menjen le az első lépcsőn.

D-9035 egy helyben áll 18 másodpercig, majd megteszi az első 18 lépcsőfokot és amikor leért megáll.

D-9035: Ez egy gyerek?

Dr. ██████: Kérlek rakja fel az első ragasztható lámpát a falra.
D-9035: Doki hallja ezt? Van egy gyerek odalent?
Dr. ██████: Ez nincs megerősítve. Kérlek rakja fel az első ragasztható lámpát a falra, és ellenőrizze, hogy működik.

D-9035 habozik, majd kiveszi az egyik lámpát a táskából és ráragasztja a falra. Megnyomja a lámpát, és az bekapcsolt.

Dr. ██████: Kérlek kapcsold le a lámpádat.

D-9035 megint habozik mielőtt kikapcsolná a lámpáját. A LED világítás megvilágítja az emeletet, de nem világít tovább az első lépcsőfokon túl.

Dr. ██████: Köszönöm. Most már visszakapcsolhatod a lámpát. Kérlek folytasd a lefele menetelt. Mindegyik emeleten ragasszon egy LED lámpát a falra és kapcsolja majd be azokat. Kérem jelentse, ha bármi szokatlant vesz észre.

D-9035 bekapcsolja a lámpáját, és elindul a következő lépcsőn. Amint leér a következő emeletre, a hangfelvétel segélykérés és sírás hangját észleli, ami megegyezik az első felfedezésnél halottal.

Dr. ██████: Még mindig hallja az előbb jelentet hangot?
D-9035: Ö, igen. Úgy hangzik mintha 150, talán 200 méterrel lejjebb van. Fel kéne hoznom őt? Nézze, doki. Nem vagyok jó gyerekekkel.
Dr. ██████: Kérem helyezze le a világításokat és menjen lefele amíg nem észlel valami szokatlant.

Az alany hozzá ragasztja a falhoz a lámpát és bekapcsolja, és elindul a következő lépcsőn. Felragasztja a harmadik LED lámpát és bekapcsolja. D-9035 így folytatja a következő 25 emeleten keresztül mielőtt megállna.

D-9035: Doki, nem hiszem, hogy közelebb kerülnék a gyerekhez.
Dr. ██████: Becslésed szerint milyen mélyen található a hang forrása.
D-9035: Pontosan mint múltkor. 150, 200 méterre lejeb.
Dr. ██████: Köszönöm. Kérem folytassa.

D-9035 hasonlóan folytatja feladatát a következő 24 emeleten keresztül. A 51-ik emeleten megáll. A felvételen látszik egy vájat a falon, ami körülbelül 50 centiméter hosszú és 10 centiméter mély. A lépcső első foka úgy tűnik teljesen össze lett zúzva.

D-9035: Látja ezt?
Dr. ██████: Igen. Letudná írni, hogy mit lát?
D-9035: Úgy tűnik valami odavágott a falra, és a lépcsőfok teljesen szét lett zúzva. A vágás nyomok nagyon simának tűnnek -

D-9035 megérinti a vájat nyomokat.

D-9035: Igen, sima. Olyan mintha üveg lenne.
Dr. ██████: Köszönöm. Kérem folytassa.
D-9035: Nézze, doki. Szerintem eleget jöttem már le.
Dr. ██████: Az egyezményünk alapján, kérem folytassa.
D-9035: Egyezmény vagy sem, nem szeretném folytatni.

[ADAT KITÖRÖLVE]

D-9035 átlép a lépcsőn és elindul lefele a lépcsőn. Semmi jelentős nincs a következő emeleten. D-9035 felragasztja a harmadik LED lámpát és így folytatja a következő 38 emeleten keresztül. A segélykiáltás és sírás eredetének pontja még mindig nem került közelebb. D-9035 a 89-ik emeleten van és 74 perc telt el a felfedezés kezdete óta. Az alany számítások alapján 350 méterrel van a kezdeti emelet alatt.

D-9035: Doki, úgy érzem a gyerek csak le akar csalogatni engem ide. Úgy érzem itt azt idő, hogy—

D-9035 megáll és abba hagyja a beszédet amint a lámpa megvilágítja SCP-087-1-et. Az arc egyenesen D-9035-re néz, jelezve, hogy észrevette az alany jelenlétét. Bár SCP-087-1 úgy tűnik nem mozdul, a jelenlegi helyzete 38 emelettel lejeb van mint az eredeti első felfedezésben, ami azt jelentheti, hogy mozgásra képes.

Dr. ██████: Van bármi oka annak, hogy megálltál?
D-9035: [Nem válaszol]

D-9035 légzése egyre erősebb. SCP-087-1 további 13 másodperce sem mozdul meg. SCP-087-1 pislog.

D-9035: [kiáltás, érthetetlen]

SCP-087-1 körülbelül 90 centiméterrel közvetlenül D-9035 felé indul meg. Az alany megfordul és a lépcsőn felfele menekül.

Dr. ██████: Kérem, próbáljon relaxálni és lenyugodni . Forduljon meg. Egy közelebbi pillantást kell vetnünk az arcra.

D-9035 figyelmen kívül hagyja Dr.██████ utasítását és folytatja a gyors menekülést. Továbbra is érthetetlenül kiáltozik.

Dr. ██████: D-9035, hall engem? Kérem, hogy lassítson le.

D-9035 figyelmen kívül hagyja és folytatja a gyors menekülést. A kiáltozása leváltódott motyogásra. 72 emelet megtétele után, D-9035 összeesik a 17-ik emeleten.

Dr. ██████: D-9035, hall engem?

D-9035 nem válaszol de gyors légzést lehet hallani a hangfelvételen keresztül. A következő 14 percen keresztül, D-9035 nem mozdul. A kamerafelvétel fekete, és a hangfelvételen csak az alany légzését és a folyamatos lentről jövő segélykérést lehet hallani. 14 perc és 32 másodpercnyi változatlan hang és videó felvétel után, egy gyors nem emberi szívdobogást, és egy halk reccsenést lehet hallani. 7 másodperccel később, D-9035 fellélegez és felkel, majd folytatja gyorsan és szó nélkül a felfele menetelt a lépcsőn. A szívdobogás és recsegés leáll, és nem látszódik semmilyen abnormális dolog a videó felvételen. Továbbra se válaszol. D-9035 kilép SCP-087-ből és kint a bejáratnál leül a padlóra.

A D-9035 ekkor egy olyan katatónikus állapotba lépett, amelyből még nem gyógyult fel.