Dr. Clef Javaslata
Angel.jpg

SCP-001 a 0-ás Telephely kilátójáról fényképezve. Jól látható a négy "szárny" függelék a figura fölött és két oldalán.

Azonosító #: SCP-001

Osztály: Euklid/Keter

Különleges Elzárási Eljárások: SCP-001 természetéből adódóan nem szükséges elzárási eljárások alkalmazása. 24/7 megfigyelést kell végezni egy biztonságos távolságban (10km+) lévő, előre meghatározott helyről(0-ás Telephely). A 0-ás Telephely elhelyezkedését csupán a jelenlegi SCP Adminisztrátor és egyetlen, Ábrahámi vallást követő Felügyelő-szintű Ügynök (O5-14) ismeri, akinek feladata SCP-001 megfigyelése a 0-ás Telephelyről. Az említett ügynöknek hatalmában áll bármilyen szükséges intézkedést meghozni, ha SCP-001 aktívvá válik, és azonnal értesítenie kell az Adminisztrátort valamint az összes Felügyelő-szintű ügynököt, ha SCP-001 viselkedésében változás következik be, mivel az egy PATMOS XK-osztályú világvége-esemény kezdetét jelentheti.

Amennyiben SCP-001 bármely módon aktív lesz, a személyzetnek azonnal tájékozódnia kell a Vészhelyzeti Parancsok Patmos sorozatából. A Patmos Vészhelyzeti Parancs dekódoló algoritmusait a 0-ás Telephelyen kell tartani a kijelölt megfigyelőnél, és az SCP Alapítvány egyéb létesítményeibe csupán akkor szabad eljuttatni, ha SCP-001 aktívvá válik. Az Alapítvány azon alkalmazottainak, melyek a PATMOS Vészhelyzeti Parancs egy- vagy több variánsában létfontosságú szerepet játszanak, az alábbi előkészületeket kell megtennie:

  • Ápoljon jó kapcsolatot legalább egy Ábrahámi vallás egyházával.
  • Tartsa kéznél a következőket: szentelt víz, rózsafüzér, feszület, kereszt, imaszőnyeg, vagy más Ábrahámi vallás püspöke vagy ennek megfelelő rangú képviselője által megáldott jelkép, és egy példány az Ábrahámi vallások szent irataiból (Tóra, Biblia, Korán), túlélőkészlet.
  • Egy premillenáris elragadtatás esetén az összes létfontosságú személynek ki kell jelölnie egy nem-Ábrahámi vallást követő helyettest. A helyettest tájékoztatni kell a PATMOS Vészhelyzeti Parancs és a mémetikus ölőszer ellenszerének helyéről, valamint fel kell készíteni, hogy szükség esetén átvegye a kijelölt feladatokat.
  • Ismerje az összes többi SCP-t, mely köthető egy PATMOS XK-osztályú világvége-eseményhez.

Leírás: SCP-001 egy humanoid lény, mely megközelítőleg hétszáz (700) könyök magas, és valahol a Tigris és Eufrátesz folyók elágazásánál fekvő területen található. A lényről a következők ismertek:

  • Több fénylő, szárnyszerű függelék nő a lény vállaiból, hátából, halántékaiból, bokáiból, és csuklóiból. Bár ezek pontos száma nem ismert, a legtöbb megfigyelő kettő (2) és száznyolc (108) közötti számút lát belőlük, leggyakrabban négyet (4).
  • Van egy fegyvere, mely valószínűleg egy kard vagy kés (SCP-001-2). A fegyver spektrogáfiás analízise kimutatta, hogy a Napéhoz hasonló hőmérsékletű lángokat bocsát ki, annak környezete viszont nem szenved károsodást emiatt. Bármely lény közelíti meg SCP-001 1 km-es sugarát, a fegyver azonnal elpusztítja azt. Mindennemű ellenséges viselkedés SCP-001-el szemben a támadó elpusztulásával végződött, annak távolságától függetlenül (lást Baleseti Jelentés Az Indiai-óceánon Végzett Tengeralattjáró-Rakétakísérletről, December 26, 2004)
  • SCP-001 lehajtott fejjel, imádkozó tartásban látható, SCP-001-2-vel a kezében, azt lefelé tartva. Az Alapító által történő [ADAT KITÖRÖLVE] évvel ezelőtti első felfedezése óta SCP-001 nem változtatott ezen helyzetén.
  • Az SCP-001-nek kitett emberek elmondásuk szerint egy hangot hallanak, mely egy direkt utasítást ad, és melynek képtelenek ellent mondani. A leggyakoribb ezen utasítások közül a "FELEJTS", mely hatására az alany elsétál SCP-001-től, és nem marad semmiféle emléke arról, hogy találkozott azzal. Ritkán előfordulhat viszont, hogy más utasítást ad: a leghíresebb ezek közül az, melyet az Alapító kapott ("KÉSZÜLJ FEL"), s mely állítása szerint az indíttatást adta a [ADAT KITAKARVA] alapítására az emberiségre komoly veszélyt jelentő természetfeletti és/vagy paranormális tárgyak katalogizálásának és elzárásának céljából. Ezen szervezet ma SCP Alapítvány néven ismert.
  • SCP-001 megfigyelések szerint egy óriási méretű kapu előtt áll. Nagy felbontású képeken néha látható ezen belül egy liget, melyben több SCP-001-hez hasonló felépítésű alany látható, továbbá számos ismeretlen felépítésű gyümölcsfa. Külön említést érdekel a két óriási méretű gyümölcsfa, mely a liget közepén látható: az egyik egy rendes almafa, a másik pedig egy Földön ismeretlen gyümölcsöt terem, melyet [ADAT KITÖRÖLVE]ként írtak le.

Az Alapító nem titkolt meggyőződése, hogy az ősi babiloni írásoknak és a Holt-tengeri Tekercseknek megfelelően a kapu, melyet SCP-001 őriz valójában az [KITÖRÖLVE]be vezet. Ebben az esetben logikus feltételezni, hogy SCP-001 valójában az [KITÖRÖLVE]ként ismert lény.

Függelék 001-a: Kísérletek SCP-001-2 hatótávolságának megállapítására

1. A KÍSÉRLET: 1 D osztályú személy utasítást kapott, hogy gyalog közelítse meg SCP-001-et.
Eredmény: Amint meglátta SCP-001-et, az alany a "TÁVOZZ" parancsot kapta. Az alany azonnal elfordult és elsétált. A D osztályú személy többszöri parancs ellenére is megtagadta a kísérlet folytatását, majd terminálásra került. A terminálás után közvetlen az összes résztvevő kutatót elpusztította egy ismeretlen erő, feltehetőleg SCP-001-2.

2. B KÍSÉRLET: 1 távirányítású kutatórobot szárazföldön közelítette meg SCP-001-et.
Eredmény: SCP-001 1 km-es körzetébe kerülve a robot elpusztult, feltehetőleg SCP-001-2 által. Minden további távirányítású felderítési kísérlet hasonló eredménnyel járt.

3. C KÍSÉRLET: 100 előreprogramozott kutatódrón kapott utasítást SCP-001 megközelítésére egyszerre több szögből.
Eredmény: A koordináció sikeres, mind a 100 drón egyszerre lépi át az 1 km-es határt; viszont mind a 100 drónt egyszerre pusztítja el SCP-001-2. A 0-ás Telepen lévő kijelölt megfigyelő beszámolója szerint SCP-001-2 látszólag "minden irányba egyszerre sújtott le." SCP-001 ennek során nem mozdult meg.

4. D KÍSÉRLET: Vezetékes irányítású rakéta 3 km távból kilőve.
Eredmény: SCP-001-2 elpusztítja a fegyvert, amint az átlépi az 1 km-es közelséget, miközben ezzel egyidejüleg a kilövés helyét és az ott tartózkodó teljes személyzetet is megsemmisíti.

5. E KÍSÉRLET: Több Róbbanófejes Interkontinentális Ballisztikus Rakéta kilőve a "Nautilus" alapítványi tengeralattjáróról.
Eredmény: Lásd: Indiai-óceáni Tengeralattjáró Rakétakísérlet, 2004. December 26.

6. F KÍSÉRLET: SCP-076 és az Omega 7-es Különítmény parancsot kapott SCP-001 szárazföldi megközelítésére.
Eredmény: SCP-076 nem volt hajlandó végrehajtani a parancsot, annak ellenére sem, hogy nem ismerte a küldetés részleteit. Amikor ennek okáról kérdezték, a válasza csupán annyi volt, hogy "Nem. Csak nem."

7. G KÍSÉRLET: SCP-073. Az F kísérlet eredményei miatt SCP-073-at nem tájékoztatták uticéljáról amíg meg nem érkezett a 0-ás Telephelyre.
Eredmény: SCP-073 szárazföldön megközelítette a helyszínt. Amint meglátta SCP-001-et, SCP-073 zaklatott lett, és az akció lefújását kérte. SCP-073 parancsot kapott a folytatásra. Ekkor az SCP-073 homlokán található jel [ADAT KITÖRÖLVE] lett. A kísérletet [ADAT KITÖRÖLVE] miatt leállították. Lásd Függelék 001-aa.

Függelék 001-aa: Az Adminisztrátor parancsának értelmében SCP-001-en nem végezhető több kísérlet. A továbbiakban nem lehet más SCP-ket kitenni SCP-001-nek. SCP-001-et tilos veszélyes SCP-k terminálására használni. Részletekért lásd a felülvizsgált elzárási eljárásokat.

FÜGGELÉK: ████-██-██-án a következő üzenetet kapták az Alapítvány alkalmazottai:

PATMOS-OMEGA VÉSZHELYZETI ELJÁRÁS INDÍTÁSA
FIGYELEM: Összes Alapítványi Dolgozó.
Ma reggel körülbelül ████:██:██-kor a következő üzenetet kaptuk a 0-ás Telephelyről.
SCP-001 elhagyta a helyét. A Kapu nyitva. Vágtatnak a lovasok.
Ó Ist_nem, oly gyönyörű…
uralkodotttazúruralkodikazúruralkodnifogazúrmindörökkéuralkodottaz
úruralkodikazúruralkodnifogazúrmindörökkéuralkodotttazúrural
kodikazúruralkodnifogazúrmindörökkéazúrateistenedazúrateistened
azúrateistenedazúrateistenedazúrateistenedazúrateistenedazúrateistened
azúrateistenedHALLDIZRÁELAZÚRAMIISTENÜNKEGYÚR
Mivel ezen történés egybeesik SCP-955 nemrég bekövetkezett kitörésével, SCP-616 kinyílásával, és SCP-098 aktivációjával, az Alapítványnak azonnal el kell kezdenie a készületeket egy XK-osztályú világvége-eseményre. SCP-076-ot és SCP-073-az azonnal biztosítani kell. A teljes személyzet oldja fel és dekódolja a Patmos-Omega Vészhelyzeti Parancsot, és minden ebben található utasítást kövessen. A 19-es Telephelyet biztosítani, minden nélkülözhető SCP-t és alkalmazottat terminálni kell. Ismétlem, mivel ezen történés egybeesik SCP-955 nemrég bekövetkezett kitörésével, SCP-616 kinyílásával, és SCP-098 aktivációjával, az Alapítványnak azonnal el kell kezdenie a készületeket egy XK-osztályú világvége-eseményre. SCP-076-ot és SCP-073-az azonnal biztosítani kell. A teljes személyzet oldja fel és dekódolja a Patmos-Omega Vészhelyzeti Parancsot, és minden ebben található utasítást kövessen. A 19-es Telephelyet biztosítani, minden nélkülözhető SCP-t és alkalmazottat terminálni kell. Ismétlem, mivel a törtnés egybeesik SCP-995 nemrég bekövetkezett kitörésével, SCP-616 kinyílásávl, és SCP-098 aktváciojáva, az Alapítványnak azonnal fel klll készlnie egyXK-osztlyú vilgvge-esmyére. SCP-076-ot és SCP-073-at @zonnal biztosí Káin és Ábel, fiaim, jövökateljes személyzet oldja fel és dekódolja ímé az ajtó előtt állok és zörgetek ha valaki anyanayansdfysfkövet
aall alla khaf3242!$$@látékújegetwéwsújwföldetésagyümölcsétaaaaaa
^&@#$@#@#$@#$███████
█████████
█████████
█████████
███ [JEL ELVESZÍTVE]

A 0-ás Telephellyel való kapcsolatfelvétel után O5-14 megerősítette, hogy ilyen üzenetet nem küldtek, és SCP-001 a helyén maradt. Az adás átverésnek bizonyult. Később viszont az adás alaposabb vizsgálatakor a kiderült, hogy a dátumozás szerint azt [ADAT KITAKARVA] év múlva, a jövőben küldték ki. Feltételezések szerint [ADAT KITÖRÖLVE].