SCP Alapítvány Örökség Gyűjtemény
heritage-emblem.png

Az SCP Alapítvány Örökség gyűjteménye egy hivatalos "Hírességek csarnoka", amely olyan cikkeket tartalmaz, amelyek mind ikonikusnak tekinthetők, mind könnyen felismerhető, valamint jelentősek az oldal története és kultúrája szempontjából.

Követelmények

Az Örökség gyűjtemény összes cikkének meg kell felelnie a következő követelményeknek:

  1. A cikknek egyértelműen jelen kell lennie az SCP Alapítvány fő listáján és az SCP Alapítvány rajongói közösségében.
  2. A cikknek legalább három (3) évesnek kell lennie, és kedvező (pozitív) minősítéssel kell rendelkeznie.
  3. A cikknek kellően ikonikusnak kell lennie ahhoz, hogy a vezetés úgy ítélje meg, hogy az adott szám megváltoztatása összezavarná a közösség tagjait.

Ezek a cikkek nem feltétlenül képviselik a kánont, sokkal inkább a széles körben elismert és általánosságban jónak tartott, klasszikus vagy alapvető cikkek példái.

2013-as Osztály

SCP-055

Felavatva: 2013, December 20

[Ismeretlen]

"Nos, nem. Úgy értem, nem tudom, hogy mi az, de azt tudom, hogy van egy. Valami amire nem emlékezhetsz. És nem egy gömb."

SCP-076

Felavatva: 2013, December 20

"Ábel"

"Az Isten szerelmére, ember, azok az emberek akik őrzik megérdemlik, hogy pontosan tudják ő micsoda és mit tett. MI mit tettünk. Hogy, hogyan basztuk el, hogy legalább tanuljanak belőle."

SCP-087

Felavatva: 2013, Augustus 14

A Lépcsőház

"Alanyok jelentése és hangfelvételek tanúsága szerint egy körülbelül █ és ██ közötti korú, feltehetően bajban lévő gyerek segítségkérését lehet hallani. A segélykérés forrása becslések szerint 200 méterrel a kezdeti platform alatt található."

SCP-093

Felavatva: 2013, December 20

Vörös Tengeri Objektum

"I assume it is the same in this world, but from what I have seen due to SCP-093, life on this world ended in approximately 1954."

SCP-173

Felavatva: 2013, Augustus 14

A Szobor

"Vasbetonból készült, és egy Krylon márkájú festék nyomai találhatók rajta. SCP-173 mozogni képes és rendkívül ellenséges."

SCP-231

Felavatva: 2013, December 20

Különleges Személyzeti Követelmények

"One final note: The Foundation does many distasteful things in the completion of our mission, but our mission is important enough that the price is one we must pay. "

SCP-239

Felavatva: December 20, 2013

A Boszorkánygyermek

"Under absolutely no condition should the subject ever be awakened. Any personnel found attempting to awaken the subject will be immediately terminated."

SCP-343

Felavatva: 2013, December 20

"Isten"

"SCP-343 természete miatt próbálkozás további biztonsági intézkedések vagy szükséges engedélyek hozzáadására fölösleges/lehetetlen."

SCP-500

Felavatva: 2013, December 20

Csodaszer

"Az átfogó anyagvizsgálatok ellenére sem sikerült a pirulák feltételezett aktív hatóanyagából többet előállítani."

SCP-682

Felavatva: 2013, December 20

Nehezen Elpusztítható Hüllő

"SCP-682-t minél hamarabb el kell pusztítani."

SCP-701

Felavatva: 2013, December 20

Az felakasztott király tragédiája

"Face facts, Doctor. The cat's been long out of the bag on this one. And in this line of business, we consider ourselves lucky if we only lose a hundred or so people every ten years."

SCP-882

Felavatva: 2013, December 20

A Gép

"Any auditory issues reported by staff must be reported immediately, and affected personnel must submit to a full psychological examination and, depending on results, either transfer to another facility or permanent containment at [EXPUNGED]."

SCP-914

Felavatva: 2013, December 20

Az Óramű

"A kutatók felelősek minden Kimenetért. Amennyiben kár keletkezik, vagy haláleset történik, az adminisztratív felülvizsgálatot és szükség esetén fegyelmi eljárást von maga után."

SCP-963

Felavatva: 2013, December 20

Halhatatlanság

"Úgy látszik van egy problémánk."