SCP-005-HU
rating: +4+x

Azonosító #: SCP-005-HU

Osztály: Biztonságos

Különleges Elzárási Eljárások: SCP-005-HU egy faládában grafénbevonatú titániumlakattal lezárt, hőálló polimerrel és guajakfával bélelt robbanásálló dobozban tárolandó a H/14-es Telephelyen. A lakat kulcsát a Telepvezetőnek mindig magánál kell tartania. Minden SCP-005-HU-n végzett kísérlethez legalább kettő (2) négyes (4) hozzáférési szintű alkalmazott engedélye szükséges.

005/1 Kiegészítő Eljárás: Amennyiben a tárgy engedély nélkül kikerül az elzárásból, a Telepen dolgozó biztonsági személyzet egésze azonnali felhatalmazást kap antianyag-fegyverek használatára.

Leírás: SCP-005-HU egy 1 méter hosszú, látszólag fémből készült láncos buzogány, diófa nyéllel. A fej pontos kémiai összetételének vizsgálatát a tárgy tulajdonságai lehetetlenné teszik. A tárgy feje, amint érintkezésbe kerül bármilyen elemi fémmel vagy szervetlen fémvegyülettel, megsemmisíti azt. A hatás annál lassabb, minél kevesebb fémet tartalmaz az adott anyag, a komplexebb, fémet tartalmazó szerves vegyületek esetében pedig szinte teljesen megáll a folyamat.
A nyélbe nagyérszt ismeretlen, protorovással rokonságba hozható írásjelek vannak vésve. A feliratból csupán egyetlen szót sikerült lefordítani, mely jelentése [KITAKARVA] nyelven "réz". A nyélből vett minta radiokarbonos vizsgálata alapján a tárgy nagyjából ezer éves lehet, így az feltehetően [KITÖRÖLVE].

005-HU/1 Baleseti Jelentés:

A H/14-es Telep biztonsági kameráinak felvétele,22-es Szektor, SCP-005-HU Elzárási Terme előtt, 201█/██/██ d.u. 14:36
<Átirat kezdete>
Két őr (C-3412 és C-6342) áll egy ajtó előtt.
A hangosbemondó megszólal: FIGYELEM! RENDELLENES HUME-SZINT EMELKEDÉS A 23-AS SZEKTORBAN. A SZEKTOR AZONNALI LEZÁRÁSA FOLYAMATBAN. A BENT TARTÓZKODÓ BIZTONSÁGI SZEMÉLYZET AZONNAL JELENTSEN RÁDIÓN A TELEPVEZETÉSNEK. ISMÉTLEM: RENDELLENES HUME-SZINT EMELKEDÉS A 23-AS SZEKTORBAN. A SZEKTOR AZONNALI LEZÁRÁSA FOLYAMATBAN. A BENT TARTÓZKODÓ BIZTONSÁGI SZEMÉLYZET AZONNAL JELENTSEN RÁDIÓN A TELEPVEZETÉSNEK.
C-3412: Vajon mi a fene történhet ott?
C-6342: Nem a mi bajunk, csak figyeljünk o-
C-6342 elesik, majd a nyakán megjelenik egy vágás. C-3412 a fegyveréért nyúl, de az kirepül a kezéből, majd a nyakához kap, és összerogy.
Az ajtó bereped, majd kettéhasad. A beépített riasztórendszer beindul, bekapcsolva a vészhelyzeti Scranton-valósághorgonyt a teremben. Kicsivel később a teremből kilép egy látszólag bosszús, ismeretlen mintázatú börruhába öltözött férfi a kezében SCP-005-HU-val. Az időközben helyszínre siető biztonsági személyzet felszólítja a tárgy eldobására, majd amikor a behatoló ennek nem tesz eleget, tüzet nyitnak rá. A behatoló elkezdi nagy sebességgel (felvételek alapján másodpercenként 5000-es fordulatszám becsült) pörgetni a buzogányt, mely így elpusztítja a golyókat, mielőtt azok elérnék őt.
<Átirat vége>

A behatoló ezt követően sikeresen semlegesített minden útjába kerülő akadályt, nem egyszer egyéb SCP-k elzárási területén áthaladva, így telepszerte kitöréseket okozva. Ezen a ponton teljes telepzár lépett életbe, és a támadó feltehető thaumaturgikus képességeire tekintettel kirendelésre került a Ró-16-HU ("Koppány rémálma") Különítmény, mely heves tűzharcban sikeresen semlegesítette a behatolót, amikor az megpróbálta elhagyni a létesítményt.
Az esemény során (a hozzá kapcsolható egyéb kitörésekkel együtt) összesen ██ személy vesztette életét. A behatoló személyazonosságának vizsgálata nem volt lehetséges, mivel annak teste a halál beállta után néhány perccel elporladt.
A történtek fényében szigorítások léptek életbe SCP-005-HU elzárási eljárásaiban valamint a Telep beléptetési rendszerében.
Az, hogy a behatoló tartozott-e valamilyen csoportosuláshoz, vagy magánakció történt, jelenleg nyomozás tárgyát képezi.