SCP-006-CU-EX

Azonosító #: SCP-006-CU-EX

Osztály: Életrevaló Társ

Különleges Elzárási Eljárások: SCP-006-CU-EX minden egyedét1 vissza kell szerezni Mobil Különítmény Phi-24 ("Kitinváz Rajongók") által és óvatosan bármely Alapítványi Telephelyre, hogy megfelelően lehessen őket szeretni. Szükséges az Alapítvány műveleteihez, hogy kellő számú SCP-006-CU-EX legyen az összes hálóhelyen, tusolóban,2 büfékben, edzőtermekben és nyugalmi szobákban. Kell lennie egy csirkének az összes fazékban és légynek minden levesben.

Ha valakit rajtakapnak, ahogyan brutálisan meggyilkol egy SCP-006-CU-EX egyedet, mint egy hidegvérű pszichopata, Azonnali megsemmisítésnek van alávetve.

CU-EX3.jpg

Ezek az izék nagyon aranyosak!

Leírás SCP-006-CU-EX egy gyűjtőnév egy csoport csillogó rovarszerűeknek, köznyelvben bogarak.3. Az összes annyira aranyos és olyaaan sok színűek. Az elzárt SCP-006-CU-EX példányok kitinjén megtaláltuk a szivárvány összes színét.

Az érzés, amikor egy SCP-006-CU-EX a bőrömön mászik olyan szédítő és pezsgő, hogy muszály anomáliának lennie. Csak ölelgetni szeretném őket örökké.

Függelék 006-CU-EX-01:

██/██/██-kor el lett döntve, hogy Asszisztens Entomológus Johnsont memetikus veszély érte és azonnali megsemmisítés szükséges. SCP-006-CU-EX átsorolva Megmagyarázottnak. - O5-1

Függelék 006-CU-EX-02:

szerintem ő csak nagyon nagyon szereti a bogarakat. Valószínűleg nem memetikus Obro-1. -Fő Entomológus Patrick

Függelék 006-CU-EX-03:

Fő Entomológus Patrickot azonnali megsemmisítésre lett ítélve, mert őt is tisztán érte a memetikus veszély. Nincs több bogár. Most már megint egyhangban vagyunk a természettel.