SCP-009
SCP-009.jpg

SCP-009 begyűjtése előtt

Azonosító #: SCP-009

Osztály: Euklid

Különleges Elzárási Eljárások: A tárgyat egy hőálló ötvözetből készült, zárt tartályban kell tárolni aminek mely mérete legalább 2m x 2m x 2m.

SCP-009-et semmilyen körülmények között sem szabad 0°C-nál nagyobb hőmérsékletnek kitenni, amikor az épp nem tesztelés alatt áll, és a tárgy elzárási helyének 30 méteres körzetébe semmilyen vizes
oldat nem kerülhet. A helyiséget, melyben a tárgy elzárása történik folyamatosan legalább három (3) hűtőegységgel hűteni kell, és a hőmérsékletét a bent elhelyezett érzékelők segítségével folyamatosan nyomon kell követni.
Az érzékelők vagy a hűtőrendszer meghibásodását azonnal jelenteni kell, és ki kell javítani. Ha az elzárási terület hőmérséklete -5°C főlé kerül, a helyiséget azonnal le kell zárni és hűtőfolyadékkal kell elárasztani, amíg a hőmérséklet újra el nem érte a biztonságos szintet(-30°-tól -25°C-ig).

Kísérletek során az elzárási területet teljes vákuum alatt kell tartani és az SCP-009-el dolgozó személyeknek teljes védőfelszerelés használata kötelező. A kísérlet elvégzése után, az összes felszerelésnek, személynek, és bármilyen más anyagnak vízelvonási eljáráson kell átesnie. Bármilyen SCP-009 tulajdonságait mutató nedvességet azonnali karanténba kell zárni és a lehető leghamarabb az elzárási helyiségbe juttatni. Az SCP-009 által beszennyezett élő szervezeteket kémiailag ki kell szárítani és SCP-009 kivont molekuláit az elzárási helyiségbe juttatni.

Leírás: SCP-009 egy körülbelül ███ liter térfogatú anyag, mely felületesen hasonlít a desztillált vízre (H2O), kivéve, hogy rendelkezik egy élénkpiros színárnyalattal. Ez a piros árnyalat minden állapotában megfigyelhető és a legcélszerűbb módszer a szennyezés megállapítására a rendellenes tulajdonságok megjelenése előtt. Ellentétben a hétköznapi vízzel, SCP-009 -100°C és 0°C között folyékony halmazállapotú, afölött pedig szilárd. SCP-009 -100°C alatt a gőzhöz hasonlóan elpárolog.

SCP-009 atomszerkezetének vizsgálata nem vezetett eredményre. Az anyag úgy tűnik, hogy megegyezik a normális víz molekuláival, kivéve, hogy az entalpia szokásos törvényeivel ellentétben [ADAT KITAKARVA]. Dr. █████, a ██-as telep helyi xenotérbeli szakértőjének feltételezései szerint SCP-009 egy más fizikai törvényekkel rendelkező univerzumból származhat.

Az SCP-009 legveszélyesebb tulajdonsága azonban az, hogy képes a normális H2O szennyezésére. Amikor SCP-009 kapcsolatba lép bármilyen vizes oldattal, SCP-009 ismeretlen folyamatok révén rendellenes tulajdonságait átadja más tárgyaknak és lényeknek. Kísérletek kimutatták, hogy képes jég, tea, gyümölcslé, tengervíz, vér, és [ADAT KITÖRÖLVE] asszimilálására. A folyamat elvégzéséhez szükséges idő a hőmérséklettől és az érintett anyag pontos kémiai összetételétől függően változik, ez megfigyelések alapján 3 perc és ██ óra közé tehető.

A D osztályú személyeken végzett kísérletek kimutatták az anyagok átalakulásának folyamatát, amelyről megállapítást nyert, hogy mindig ugyanazt a mintát követi:

1. Kezdeti kitettség: Az alany kapcsolatba lép SCP-009-el, ami elkezdi asszimilálni a nyitott felületen található nedvességet. Élőlények ebben a stádiumban nem mutatnak semmilyen szokatlan tünetet enyhe melegségérzet kivételével.

2. Felületi átalakítás: Az érintett területeken jég kezd kialakulni miután az alany és SCP-009 hőmérséklete 0°C főlé emelkedik. Ez a stádium tarthat egy (1) perctől █ óráig ami alatt az alany elkezdi érezni kristályok [ADAT KITAKARVA] a felhámban.

3. Mély szöveti átalakítás: SCP-009 hőmérsékletének exponenciális növekedése azonnali reakciót vált ki az alany testében, aminek eredményeként [ADAT KITAKARVA]. A jégkristályok [ADAT KITAKARVA] miatt az aktuális vérveszteség minimális, ezzel életben tartva az alanyt, mely így ██ óráig eszméleténél marad.

4. [ADAT KITÖRÖLVE]

D osztályú személyeken történő kísérletezés 20██/4/23-tól beszüntetve.

Függelék: Begyűjtés körülményei: Az alanyra az alaszkai ████-ban bukkantak rá 19██/11/05-kor. Az Alapítvány azután kapcsolódott be, hogy a helyi ████ törzs tagjai fókavadászok roncsolt testeire találtak, akik látszólag hajótörést szenvedtek a falutól █ kilométerre.

Az összes áldozat testét piros jégbe zárva találták. A halál okaként belső vérzés lett megállapítva, bár alaposabb vizsgálatok kimutatták, hogy [ADAT KITAKARVA]. Feltételezhető, hogy a térség alacsony környezeti hőmérséklete késleltette a fagyasztási folyamatot. Ez ██ órával meghosszabbította a szükséges időt a teljes átalakításhoz, ezzel lehetővé téve az áldozatok eszméletnél maradását amíg [ADAT KITÖRÖLVE].

SCP-009 eredete egyenlőre ismeretlen. A környéken hasonló események és anyagok vizsgálata folyamatban. A helyszíni bizonyítékok [ADAT KITAKARVA]-ra utalnak, esetleg érintheti SCP-███-et.

További információért lásd a A009-1 Kutatási naplót.

Függelék: 19██/11/09
A kezdeti jelentés és az alanyok beszerzése után megerősítést nyert, hogy a K-B7 által talált pókszerű lény (lásd csatolt fájlt) valóban SCP-3023 egy ismeretlen példánya volt.
A vizsgálat feltárta,hogy a példány [ADAT KITÖRÖLVE ]eredményeként [ADAT KITAKARVA]-ból származott.

Függelék: 19██/12/06
Megismételt vizsgálatok után, fontos megjegyezni, hogy a tengerpart egy részén, ahol a kezdeti áldozatokat megtalálták, kopár szikla volt megközelítőleg █ méterre a tengertől, mely kellően száraz és hideg volt, hogy megakadályozza a környék szennyeződését. Ha a terület közelebb lett volna a vízhez, aligha kétséges, hogy kihalás szintű esemény ment volna végbe.

Az SCP-009 Keter osztályra való frissítésének mérlegelése felülvizsgálat alatt áll.

Függelék: 20██/12/16
SCP-009 szuperhűtéses kísérletek céljából történő felhasználása további értesítésig tilos. Ajánlott a személyzetnek, hogy folyékony nitrogént csak ellenőrzött mennyiségben használjanak az alanyon, és csak addig, amíg a hőmérséklet el nem éri az elfogadható szintet.

Kapcsolodó megjegyzés: SCP-009 felhasználása hideg fúziós kísérletekhez elbírálásra vár.

Feljegyzés az O-5 Parancsnokságtól: 20██/1/09
Úgy döntöttünk, hogy egyenlőre Euklid marad ez a dolog. Megértjük a felmerülő aggodalmakat, de amíg megy az áram és senki sem megy az elzárási terület közelébe, addig nem alakulhat ki semmilyen probléma. Elvégre ezért tartjuk a ██-es telepen.

Ami a hideg fúziós kísérleteket illeti, egyenlőre elnapoljuk. Őszintén, nincs elég a költségvetésben egy másik SNAFU-ra, mint a ██-as telep. A mentőcsapat még mindig nem találta meg Dr. █████ [ADAT KITAKARVA].