SCP-010-J
laughing.jpg

Nézd ezeket az embereket akik jól szórakoznak! Minden rendben van!

Azonosító #: SCP-010-J

Osztály: Teljesen ártalmatlan, hagyd abba a kérdezést

Különleges Elzárási Eljárások: Nem szükséges semmilyen elzárási eljárás, mert SCP-10-J nem fog bántani senkit és nem kell aggódni. SCP-010-J-t békésen kell figyelni Terület-399-ben, amit egy pánikmentes területnek jelöltek ki, a büntetés pedig terminálás.

Még azt se tudjuk hogy mi is ez, de nem is kell, mert biztosak vagyunk abban, hogy nem fog senkit bántani, és beszélni róla időpocsékolás! Oh jaj, szerintem másik cikket kéne olvasnod. Most.

newt.jpg

500-szor több az esélye annak, hogy lelőjjenek téged egy sikátorban, mintha SCP-010-J bántana téged. Ez tudomány.

Leírás: SCP-010-J egy jelentéktelen entitás ami nem fogja bárkinek a valóságát egy trutyis ősiszappá változtatni. Nem Érzékveszély, nem Információveszély nem mérgező, és techikailag nem is létezik.

A tévhitek megcáfolása érdekében SCP-010-J nem fekete lyukakból áll, mert az azt jelentené, hogy mi már rég halottak lennénk, ugye? Ugye? Na én is így gondoltam. Most már abbahagyhatod a fekete lyukak miatt való aggódást. azt mondtam hagyd abba!

kitten.jpg

Nézd ezt a bolyhos macskát! Ő nem aggódik. Neked miért kéne? Haha! Hahahaha! HAAHAAAAHAHAAA—

Függelék: Egy kérelem lett elküldve az O5 parancsnokságnak, hogy lecsillapítson bármilyen félelmet az emberekben SCP-010-J-ről és az óriási [ADAT ELTÁVOLÍTVA] ami lehet van, lehet nincs az indáiban, mert nem fog bántani, és azt kívánja bárcsak egyedül hagynánk.

Sajnálatos módon az O5 parancsnokság elkezdte az egész Terület-399 személyzet terminálását válaszul a helyzettől teljesen független okokból. Talán csak szeretnek emberekre lőni! Hát, téged nem fognak lelőni, szóval nincs okod aggodalomra, legyen egy szép és biztonságos napod, mint nekünk!