SCP-012

Azonosító #: SCP-012

Osztály: Euklid

Különleges Elzárási Eljárások: SCP-012 mindenkor egy sötétített szobában tárolandó. Ha a tárgy fénynek lett kitéve, vagy ha a személyzet egyik tagja megtekintette az infravörös fénytől egy eltérő fényfrekvenciát használva, távolítsák el a személyt mentális egészségügyi szűrés és azonnali fizikai vizsgálat céljából. A tárgyat egy vassal árnyékolt tárolóba kell burkolni, amelyet a mennyezetről függesztve, legalább 2,5 m (8 láb) távolságra a padlótól, a falaktól és az esetleges nyílásoktól.

Leírás: SCP-012-t egy K.M. Sandoval nevű archeológus egy vihar által nemrég elpusztított észak-itáliai kripta feltárása során találta. A tárgy, a kézzel írt "Golgota hegyén" címet viselő darab, amely egy nagyobb kottakészlet része, befejezetlennek tűnik. A vörös/fekete tintát, amelyet először bogyó vagy természetes festékfajta valamilyen formájának tartottak, később több alanyból származó emberi vérnek bizonyult. A lapot feltáró személyzet első tagjaiból (19-es Telephely Speciális Begyűjtőcsapata) ketten (2) megőrültek, és megkísérelték saját vérükkel befejezni a darabot, ami súlyos vérveszteséggel és belszervi traumával végződött.

A kezdeti vizsgálatokat követően több alanynak is engedélyezték a műhöz való hozzáférést. Az alanyok minden esetben megcsonkították magukat, hogy saját vérükkel fejezzék be a darabot, ami később pszichózishoz, és súlyos traumához vezetett. Azok az alanyok, akiknek sikerült befejezni a darab egy részét, azonnal öngyilkosságot követtek el miután kijelentették, hogy a darabot "lehetetlen befejezni". A zene lejátszása kellemetlen kakofóniát eredményezett, mivel egyik hangszer szólama sem esik egybe, vagy van harmóniában a többivel.