SCP-018
superball.jpg

SCP-018

Projekt száma:SCP-018

Projekt szintjén:Euklidész

Különleges újrabeilleszkedési intézkedések:A SCP-018 egy dedikált, zárt fém dobozban, hossza és szélessége 1 méter, tele nagy sűrűségű szintetikus töltőanyagok, és tovább meríteni a közepén egy polietilén tároló tartály 10 méter hosszú és széles. Ha az scp-018 eltávolítják az elszigetelési dobozból, a polietilén alapú ragasztó gyengíti a mozgási energiát a kontroll személyzet számára. Személyek belépő SCP-018 van szükség, hogy viseljen egy speciális bevonatú fém páncél (amely megfigyelhető belül SCP-018), és a gáz maszkot kell viselni, mielőtt a polietilén tároló tartály. Ha az scp-018 ki a tartályból, a mező személyzete azt tanácsolják, hogy adja meg a szobába, hogy biztosítsa a személyes biztonság, és blokkolja a folyosón, és az ajtót, hogy izolálja az objektum, várva az ellenőrző csoport a jelenetet.

Leírni:-On felszín, SCP-018 van egy bumm (bumm-o társaság) 1969-év nyúlik labda-val egy átmérő-ból hat cm és piros. █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ cég bérelte fel, hogy tisztítsák meg a raktár, hogy már tárolt bumm árut, és megállapította, SCP-018 szokatlanul pattogó erő. Először pillant, SCP-018 van csak egy okos gyermek ' játékszer, de-a ugrál hathatósság van több mint 200% (i.e., esés-ból 1 mérőkészülék magas, pattogó hát 2 mérőkészülék, akkor 4 mérőkészülék, 8 mérőkészülék, 16 mérőkészülék). A labda azonnal lett veszélyes héjak, becsült sebessége legfeljebb 100 kilométer. Elpusztult házak █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ város és sebesült öt ember, és csak néhány nappal később megállt a közeli █ █ █ █ █ █ █ █ tó, amely újrahasznosított SCP személyzet. Mivel a nagy sebességű az objektum és az áldozat meglepetésére, nincs szükség, hogy gyárt egy történetet, hogy fedezze azt.

Dokumentum 018-04:a O5-█ megjegyzése

, minden rendben van? Írok neked, mert találtam egy hatékonyabb eszközt beszedik új vagy megszökött SCP tárgyakat. Tudom, hogy nincs előrelépés a reverse engineering (Reverse Engineering), Isten tudja, mi a fene az, ami miatt sérti a termodinamika törvényei, de én már sikerült tenni egy új típusú SCP-a5 Armor. Hallgass rám, mi tesz ez az alján-ból csomagtartó, aztán felszerel némely mechanikai berendezés, Qiang Qiang, most Felvértez tud könnyen kereszt a magas-fizetésemelés épületek. Ha a páncélos felhasználó akar küldeni valamit a pokolba, a következő jelszó lehet, hogy egy halálos rúg. Ez a fajta SCP-a5 Armor, adj egy felülvizsgálati engedély, akkor ténylegesen fogás █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █, valamint minden futó SCP objektumot. Higgy nekem, mikor tett én enged ön legyőz?

—Dr.█████████
Dokumentum 018-06:Által kiváltott████████Egy levelet az orvos

Dr.█████████:

Az utolsó alkalommal Agent █ █ █ █ █ █ a feladat visszaszerzés SCP-█ █ █, volt rendelve a módosított SCP-a5 Armor, de az eredmények vegyesek voltak. A jó hír az, hogy az ügynök █ █ █ █ █ █ sikeresen fel a SCP-█ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ gallér, jó bekeríteni az Amazonas, a nagy kirakodás nyolc darab után a teljes ellenőrzést a helyzet. De most összehajtogatta a két lábat, hét bordák, egy kar van elveszett, van egy nagy lyuk-ban fej, mert ő jött hát-ból egy mérföld magas-ból hely levegőbe █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ tó, miatt-a "kicsi mechanikai berendezés" kívül a rossz fiú. Ha Ön dont ' erősít-a Felvértez, Ön szokás ' kap engedély-hoz használ ez tőlem.

Dokumentum 018-11:a O5-█ megjegyzése

████, ne aggódj, ez mind kész. Van egy ötletem, hogy ha tudnám használni a vizet, SCP-███, vagy egyenletes SCP-███-ból SCP-006, én akar küld ön egy scp-a5 Felvértez-hoz fog ki egy ügynök, a pusztaság vadállatok, a nem garantált SCP, ők megfogott akármi, csak egy szó.