SCP-049-J

049-J
3

doctor.png

SCP-049-J, a madár-arcával.

Különleges Elzárási Eljárások: SCP-049-J a 19-es Telepen 101-es Telepen 17-es Telepen 81-es Telepen 13-as Telepen a vancouveri Richmond közelében található 101.5 WFML Különleges Lezárt Magasbiztonságú Szupertitkos MK-Ultra Terület-Régió Földterületen van elzárva. SCP-049-J a zárjáját csak legalább kettő (2) (II) (两1) (dos) AR-15 karabéllyal és sokkolóbottal felszerelt őr kíséretében hagyhatja el.

Az SCP-049-J-vel dolgozó személyzet szaglószerveinek egészségére tekintettel az entitás a továbbiakban nem veheti le az álarcát.

Leírás: SCP-049-J egy középkori pestisdoktor öltözetét viselő humanoid lény. SCP-049-J további vizsgálata során kiderült, hogy a ruhája alatt a lény nagyrészt mohából, szövetcafatokból és több, kisebb pestisdoktor-álarcból áll. Általában együttműködő az Alapítvány személyzetével, de néha hazudik, vagy minden ok nélkül nagymértékben izzad.

Fogságba kerülése óta SCP-049-J folyamatosan azt állítja, hogy ő egy hatalmas mágikus doktor varázsló, aki képes "meggyógyítani" mindent, ami "az emberiséget sújtja". Mindmáig nem volt képes szó szerint semmit sem meggyógyítani, legtöbbször inkább súlyosbítva a helyzeten.

Míg ez önmagában nem lenne elegendő, hogy SCP-049-J-t az Alapítvány rendellenes entitásként fogva tartsa, a lény valahogy mindig képesnek bizonyult megszökni az Alapítvány Telephelyeiről miután képességeinek hiányára fény derült. Emiatt, valamint a személyzet hajthatatlan kíváncsisága miatt, hogy megtudja, tényleg rendelkezik-e a lény az általa leírt mágikus gyógyképességekkel, SCP-049-J-t rendellenes entitásként kezeljük.

Függelék 049-J.1: Interjú

[ÁTIRAT KEZDETE]

Dr. Baker: Hello SCP-049-J, üdvözlöm a-

SCP-049-J: Orvos vagyok.

Dr. Baker: -öö, igen, tudok róla. Csupán azért vagyok i-

SCP-049-J: Nálam van a gyógymód.

Dr. Baker: (Szünetet tart) …igen, nos, majd arra is kitérünk. Először is, megmondaná a nevét?

SCP-049-J: Igen hmm rendben hát nálam a gyógymód jóuram tagadhatatlanul igen orvos vagyok.

Dr. Baker: …tessék?

SCP-049-J: Vigyen a pácienshez, meggyógyítom. (Mutogat egy hegyes orvosi pálcával)

Dr. Baker: Jesszus, figy- basszameg, vigyázzon már, merre lóbálja azt.

SCP-049-J: Én vagyok a gyógymód.

Dr. Baker:Mégis mi a fenéről be- ohh, értem már. Maga egy ilyen idióta, ugye?

SCP-049-J: Nem jóuram én igencsak hatékony vagyok. Mármint, a gyógymódom. Én vagyok a gyógymód. Nagyon hatékony. Igencsak nagyon. Mert orvos vagyok.

Dr. Baker: Rendben, pont arról akartam beszélni. Nézzük csak- (int az asszisztenseknek)

Két kutató betol egy asztalon fekvő beteget.

Dr. Baker: Tehát ez a páciens-

SCP-049-J: (Szimatol) -elkapta a dögvészt igen mmmmmmmmm érzem a szagán.

Dr. Baker: …torokgyulladásos. Kíváncsiak vagyunk, hogy meg tudja-e gyógyítani a betegségét.

SCP-049-J: Én… (szünetet tart) igen, természetesen. Elvégre orvos vagyok. (Elkezd az orvosi táskájában hosszasan kutakodni.)

Dr. Baker: Kell segítség?

SCP-049-J: NEM! (Morogva) Ő nem a gyógymód. Én vagyok a gyógymód. (Megáll) Á, igen. Ez majd megteszi.

Dr. Baker: Az egy cipő.

SCP-049-J: Igen.

Dr. Baker: Az fogja meggyógyítani ezt az embert?

SCP-049-J: Ez a gyógymód.

Dr. Baker: Rendben, folytassa.

SCP-049-J drámaian mutogat a beteg fölött, majd elkezdi csapkodni a beteg torkát egy cipővel.

Dr. Baker: Ó, faszom! Mit csinál? Ez mégis hogyan segít?

SCP-049-J: (Érthetetlen sikoltozás)

Nemsoká a lény megáll. A páciens megverve, holtan fekszik az asztalon.

Dr. Baker: …ez mi a szar volt?

SCP-049-J: (Drámai kézmozdulatok) A páciens meggyógyult.

Dr. Baker: Micsoda? Dehogy gyógyult meg! Csak szétzúzta a torkát egy cipővel!

SCP-049-J: Nem a beteg már jól van igen én vagyok a gyógymód.

Dr. Baker: Nézze csak ezt a rengeteg vért! Az erkölcsöt félretéve, órákba fog telni mire ezt feltakarítjuk! Megölt egy embert!

SCP-049-J: Nem meggyógyult nézze csak (Megfogja a páciens szájának a szélét és elkezdi mozgatni, miközben a szája sarkából motyorog.) Üdv igen én vagyok a páciens jóuram meggyógyultam nagyon hatásos köszönöm doktor remek munkát végzett ön a legjobb doktor mmhmm mhhmm.

Dr. Baker: Nézze, látom a kezét. Tudom, hogy nem a páciens beszél. Ez mégis mit jelentsen?

SCP-049-J: (Megáll) Oh. (Szünet) Nézze, ott van még dögvész. (Dr. Baker mögé mutat)

Dr. Baker: (Megfordul, hogy megnézze) Mi? Hov- ó a kurva életbe már megint elszökött. Basszameg.

A baleset utáni videófelvételeken látható, ahogy SCP-049-J gyorsan kiszökik az oldalsó ajtón. További, környező városokból származó felvételeken látható, ahogy SCP-049-J megáll egy boltnál, hogy vegyen egy "hegyesebb orvosi botot".

[ÁTIRAT VÉGE]