Erik játéka

Besorolási Osztály: Euclid

Különleges Elszigetelés Eljárás: SCP-066 egy páncélszekrényben kell tartani 21 - es Oldalon. Kettes vagy magasabb szintű személyzet végezhet kísérletet SCP-066 - tal a szükséges kérelem kitöltése után. A kutatóknak le kell jegyezniük a kísérletük eredményeit a Kísérleti Jegyzetek 066-Bétába.

SCP-066 egy volfrámkarbid dobozban kell tartani a 21 - es Oldalon, nagy-értékű tárgyként, egy raktár épületben. Havonta egyszer a dobozt manuálisan kell átvizsgálni annak, belső terének esetleges sérüléseit megfigyelendően – ugyanis SCP-066 elpusztít minden felvevő készüléket, melyet a tároló doboz belsejébe helyeznek–; ha a tároló egységen sérülés van jelen, SCP-066 egy új dobozba kell áthelyezni. Ezt a feladatot egy erre a célra fenntartott robot karral kell végre hajtani három másodperc alatt.

Leírás: SCP-066 egy amorf kupac, mely összefont fonalakból és szalagokból áll, hozzávetőleges tömege 1 kg. SCP-066 szálai egyénileg és manipuláltan is vételezhetőek; mikor ez megtörtént, egy diatonikus skála (C-D-E-F-G-A-B) jelzéseit bocsátotta ki magából az objektum.
Amikor SCP-066 hat vagy több jelzést bocsát ki, azok változó jellege és időtartama jó hatással van.
SCP-066 semmiféle manipulációra sem fog reagálni mindaddig, amíg más egyéb hatás kibocsátása éppen folyamatban van.

SCP-066 alakja a 066-2 Incidens előtt.

066-2 Incidens Előzményei, és Eredményei:
- SCP-066 felvette egy kis macska alakját 17 percre. A kismacska barátságos és játékos viselkedést mutatott, illetve nem voltak karmai.

- Egy akusztikus gitárral és vokális kísérettel eljátszott, 4 perces dal, ennek, énekesének/zeneszerzőjének a neve ██████████. A dalszövegében egy figyelmeztetés halható, mely figyelmezteti a hallgatót arra, hogy ne használjon éles tárgyakat szülői felügyelet nélkül.

- Egy csokoládés muffin, rajta csokoládés cukor mázzal és egy égő gyertyával a tetején. Megjegyzendő, hogy ezen hatás előtt kibocsátott hangok megegyeznek egy nyitó „Boldog Születésnapot” dallal. SCP- 066 reagáló képessé válik, miután a fent említett muffin elfogyasztásra került.

066-2 Incidens: 2008. Április. 8.-án, D-066-4437 parancsba kapta, hogy egy olló segítségével távolítson el egy kis részt SCP-066 - ból, tesztelési célra. D-066-4437 elkezdte megvágni SCP-066 - ot, ekkor SCP-066 1 métert arrébb gurult, majd megállt és egy beazonosíthatatlan vinnyogó hangot bocsátót ki magából.

Mielőtt további utasításokkal tudták volna el látni, D-066-4437 újbóli kísérletet tett arra, hogy megvágja SCP-066 - ot; ekkor SCP-066 ismételten elgurult, majd azt kérdezte: „Te vagy Erik?”. Miután D-066- 4437 erre egy negatív válasszal felelt, SCP-066 a jelen képen látható formáját vette fel és elkezdett kibocsátani egy hangos, disszonáns, szaggatott hangot mindaddig, amíg D-066-4437 el nem hagyta a helyiséget.

SCP-066 alakja a 066-2 Incidens után. Megjegyzés: SCP-066 képes a „szemek” elforgatásával a különböző mozgásokat és fényforrásokat követni.

066-2 Incidenst követően: SCP-066 mostani viselkedése erősen ellentmond korábbi tulajdonságainak.
SCP-066 most már jelentős mobilitást mutat, míg korábbi alakjában csupán tapogatószerű részeit volt képes mozgatni nagy sebességen. Amíg SCP-066 nem képes vagy nem akarja használni ezt a képességét arra, hogy saját magát szállítsa, akkor időnként megpróbál kárt tenni az elszigetelési kamrában az által, hogy szálait a kamra falának dörzsöli, ezzel fokozatosan koptatva a falat. Ennek tekintetében úgy tűnik, hogy ez a folyamat rendkívüli hatást gyakorol a fal anyagára.

Továbbá, SCP-066 automatikusan jelzéseket és hatásokat fog kibocsátani bármely emberi lény jelenlétében, függetlenül attól, hogy az adott ember kölcsönhatásba lépett-e vele vagy sem. Ez a folyamat legalább 6 másodpercet vesz igénybe. A 066-2 Incidenst követően, az SCP-066 által kibocsátott hatások:
- Egy méh jelent meg az elszigetelési kamra közelében, ami megcsípte D-4436 - ot mielőtt elrepült volna. A méh nem került elkapásra. Jelenleg ismeretlen, hogy a méh hogy élhette túl az incidenst.
- SCP-066 Beethoven második szimfóniáját 140 decibel felett játszotta le, ezzel maradandó süketséget okozott 3 személyzeti tagnak és további 8 személyzeti tagnak maradandó hallás károsodást okozott.
- SCP-066 tároló helyiségben hirtelen és teljes fény hiányt tapasztaltak 5 órán keresztül. A szobában tartózkodó személyzet jelentette, hogy egy hangos lihegést hallanak a vállaik mögött, bár a hangnak nem volt nyilván való forrása.

Amikor SCP-066 nem kelt anomália-szerű jelenségeket, akkor állandóan „Erik” nevét fogja mondogatni, egy mély férfias hangon.