SCP-087
rf.php

A ábra:
Kép az I. Felfedezés videofelvételéből

Azonosító #: SCP-087

Osztály: Euklid

Különleges Elzárási Eljárások: SCP-087 a [KITAKARVA] campusán található. Az SCP-087-hez vezető ajtó megerősített acélból készült és egy elektromos zárral van ellátva. Egy takarító raktárként van álcázva amely összhangban áll az épület felépítésével. A kilincsen lévő reteszelő mechanizmus csak akkor old fel, ha a kulcs óramutatóval ellentétes forgatása közben ██ volt feszültséget vezetnek bele. Az ajtó belseje 6 centiméter ipari habbéléssel van bélelve.

A végső felderítési próbálkozás eredményei miatt (lásd a 087-IV. Dokumentumot) hozzáférés SCP-087-hez tilos.

Leírás: SCP-087 egy világítás nélküli lépcsőház. A lépcsők 38 fokos szögben ereszkednek le 13 lépcsőfokon keresztül, ami után egy körülbelül 3 méter átmérőjű félkör alakú platform következik. A süllyedés iránya lefelé 180 fokkal fordul el minden platformon. SCP-087 felépítése miatt az alanyok látása megközelítőleg 1.5 emeletre korlátozódik. Mivel sem világítás, sem ablakok nem találhatók SCP-087-ben, ezért felfedezésekor az alanyt el kell látni valamilyen fényforrással. 75 wattnál világosabb fényforrás használata fölösleges, mivel úgy tűnik SCP-087 az efölötti többletfényt elnyeli.

Alanyok jelentése és hangfelvételek tanúsága szerint egy körülbelül █ és ██ közötti korú, feltehetően bajban lévő gyerek segítségkérését lehet hallani. A segélykérés forrása becslések szerint 200 méterrel a kezdeti platform alatt található. A lépcsőn történő leereszkedés kísérlete ezzel ellentétben nem hozta közelebb az alanyokat a forráshoz. A leghosszabb, 4-es felfedezés adatai alapján végzett számítások szerint a lépcsőház mélysége messze meghaladja mind az épület lehetséges szerkezetét, mind a geológiai környezetét. Egyelőre nem tudni, hogy van-e végpontja SCP-087-nek.

2.png

Figure B: SCP-087-1; Az I. Felfedezés felvételéből vett, javított kép

SCP-087-ben négy D osztályú személy általi felfedezés történt, mindről készült kamerafelvétel. Minden felfedezést végző alany találkozott SCP-087-1-el, mely egy bármilyen látható pupilla, orr és száj nélkül megjelenő arc. SCP-087-1 természete teljesen ismeretlen, bár az már kiderült, hogy nem a segélykérés forrása. Az alanyok SCP-087-1-el szembesülve intenzív paranoia és félelem jeleit mutatják, bár tisztázatlan, hogy ezek az érzések abnormálisak vagy egyszerűen természetes reakciók.

Függelék:
A negyedik felfedezést követő 2 hétben a [KITAKARVA] egyetem személyzete és tanulók jelentették, hogy 1-2 másodpercenként ismétlődő kopogást lehetett hallani SCP-087-ből. Az ajtó ezután 6 centiméter vastagságú ipari habbéléssel lett ellátva. A kopogásról szóló összes panasz megszűnt.

A felfedezések naplói a 087-I - 087-IV dokumentumokban megfelelő felhatalmazás ellenében megtekinthetők.
Dokumentum 087-I
Dokumentum 087-II
Dokumentum 087-III
[ADAT KITÖRÖLVE]