SCP-096

Azonosító#: SCP-096

Osztály: Euklid

Különleges Elzárási Eljárások: SCP-096 elhelyezése egy 5 m x 5 m x 5 m-es kocka alakú, légmentesen záródó acél cellában történik. Hetente történő ellenőrzés javasolt, esetleges repedések vagy lyukak kialakulásának megelőzése érdekében. Mindenféle kamera, vagy optikai eszköz tiltott SCP-096 cellájában. A biztonsági személyzet előre telepített nyomásérzékelőket és lézeres detektort használ, hogy megbizonyosodjon SCP-096 jelenlétéről a cellában.

Képet vagy egyéb felvételt készíteni SCP-096 külsejéről Dr. ███ és O5-█ engedélye nélkül szigorúan tilos.

Leírás: SCP-096 egy kb. 2.38 m magas, humanoid jellemzőkkel rendelkező lény. Az alany rendkívül csekély izomzattal rendelkezik, a testtömege enyhe alultápláltságot mutat. A kezek aránytalanok a test többi részéhez képest, nagyjából 1.5 m hosszúak. A bőr mentes a pigmentációtól és nincs jele testszőrzetnek.

SCP-096 a négyszeresére tudja kinyitni állkapcsát az átlaghoz képest. A többi arcvonás hasonlónak mutatkozik az átlag emberéhez, kivétel a szemek, amiken szintén nem mutatkozik pigmentáció. Még nem ismert, hogy SCP-096 vak-e vagy sem. Nem mutatja magasabb rendű agyi funkció jeleit, úgyhogy nem tekinthető értelmes lénynek.

SCP-096 rendkívül nyugalmas lény, az érzékelők szerint a nap java részét a keleti fal felé fordulva tölti. Amennyiben viszont bárki meglátja az alany arcát közvetlenül, vagy akár felvételről, legyen az egy kép vagy kamerafelvétel, a lény egy rendkívül felfokozott érzelmi állapotba kerül. Ebben az állapotban SCP-096 kezeivel eltakarja az arcát, üvölteni, sírni és értelmetlenül gagyogni kezd. Körülbelül 1 vagy 2 perccel miután megtekintették az arcát, az alany elkezd rohanni a személy felé, aki meglátta az arcát (ezen személyre ezentúl SCP-096-1 -ként hivatkozunk).

A feljegyzett sebessége harmincöt (35)km/h és ███ km/h között változhat. Úgy tűnik, ez összefüggésben van SCP-096-1 távolságával. Ettől a pillanattól nincs olyan akadály, ami képes lenne megállítani SCP-096-t. SCP-096-1 pozíciója nincs hatással SCP-096 reakciójára;úgy tűnik, hogy a lény valahogy érzékeli SCP-096-1 helyét. Megjegyzés: SCP-096 reakciója nem lép érvénybe művészi ábrázolás megtekintésének hatására. (Lásd 096-1-es Feljegyzés).

Miután SCP-096 eléri áldozatát, megöli, majd [ADAT KITAKARVA] SCP-096-1-t. Az alany az esetek 100%-ban nem hagyott nyomot áldozatából. SCP-096 ezután leül pár percig, majd visszatér a nyugalmi állapotába, majd megkísérel visszatérni a természetes élőhelyébe, [KITAKART ADAT].

A tömeges szerencsétlenségek kialakulásának lehetősége miatt, beleértve a az Alapítvány titkainak lelepleződését és a nagyszámú civil elhalálozást, az alany befogása Alfa prioritást élvez.

Dr. ███ kérelmezte SCP-096 azonnali terminálását (Lásd:096-1-es Interjú). Jóváhagyásra vár. Kivégzési kérelem elfogadva. Végrehajtója: Dr. ███ helyszíne: [ADAT KITAKARVA]. Lásd 096-1-A-Baleset.

Hangfelvétel a 096-1-es Interjúból:

Az interjút levezette: Dr. ███
Alany: █████████ Százados(nyugd.), a Zulu 9-A keresőcsapat egykori parancsnoka
Befogási Baleset #096-1-A

<Felvétel Indul>

[████████ ████████ Idő, ██-es Kutatási Terület]

█████████ Százados: Mindig is szar volt az első befogónak lenni. Fogalmad sincs, mivel állsz szemben, azon kivül, amit a terepen lévő szakik összekaparnak, és szerencsésnek mondhatod magad, ha egyáltalán megosztják veled az egész történetet. Lószart nem mondtak arról, hogy ne nézzünk rá arra az átkozott dologra. Csak annyit, hogy "zsákoljátok be és hozzátok haza"

Dr. ███: Kérem, elmesélné mi történt a küldetésen?

█████████Százados: Ja, bocs. Szóval volt két helikopterünk. Az egyiken az én csapatom volt, a másikon a Zulu 9-B és Dr. ██████ tartalékként. Megpillatntottuk a célpontot úgy két kilóméterre az északi járőrutunktól. Szerintem nem a mi irányunkba nézett, különben ott helyben elintézet volna bennünket.

Dr. ███: A jelentésében az áll ,hogy SCP-096 nem reagált a hidegre? -██o C volt.

█████████ Százados: Amúgy, az -██. És igen ,teljesen meztelen volt és mégcsak nemis reszekett. Mindesetre partot értünk, megközelitettük a célpontot, és ██ Tizedes készen állt a bezsákolására. Ekkor hívott Dr. ██████. Megfodultam, hogy válaszoljak , és ezt mentett meg. A célpont biztos megfodult és az egész osztagom látta.

Dr. ███: Ekkor lépett SCP-096 felfokozott lelkiállapotba?

█████████ Százados: Aha. [Alany rövid szünetet tart mielőtt folytatja] Elnézést. Egy percre elfogott a félelem.

Dr. ███: Semmi gond.

█████████ Százados: Ja. Szóval, sose láttam az arcát. Az osztagom viszont igen, meg is fizettek érte rendesen.

Dr. ███: Nem tudná egy kicsit pontosabb leírni a történteket, kérem?

█████████ Százados: [Szünet] Jólvan, jólvan. Elkezdett ránk sikoltozni, és sírni. Nem állati orditás volt, sokkal inkább hangoztt emberinek. Kibaszottul hátborzongató. [Ismét szünetet tart] Amint felvette ██ Tizedest és letépte a lábát, tüzett nyitottunk. Istenem, a segítségünkért kiáltott … Igen bazdmeg… Akárhogyis, rendesen szétszaggattuk a célpontot, golyónként egy cafat. Lószart se használt. Azt hittem megőrülök amikor ez elkzedte [TÖRÖLT ADAT].

Dr. ███: Ekkor adott utasítást az [Papírok susogása hallatszik] AT-4 HEDT Rakétavető használatára?

█████████ Százados: Egy tankelhárító. Azóta magamnál tartom, mióta SCP-███ elszabadult. Úgy átmegy a tankokon mint kés a vajon. Ugyanezz történt a célponttal is.

Dr. ███: Jelentős kárt tett SCP-096-ben?

█████████ Százados: Meg se érezte. Folytatta az osztagom szétcincálását , úgy, hogy a fél törzse hiányzott. [Rajzol egy nagy félkarikát a törzsére.]

Dr. ███: De kárt tett benne?

█████████ Százados: Ha igen, akkor nem látszott. Biztos elvesztette az összes belső szervét, az összes vérét, de észre sem vette. A csontszerkezete viszont sértetlen maradt. Folytatta az osztagom szétcincálását.

Dr. ███: Szóval nem keletkezet tényleges kár. Körülbelül hány lövedéket löhettek SCP-096-re?

█████████ Százados: Legalább? Ezret. Az ajtólövészünk a GAU-19-ével legalább húsz másodpercig lőtte. Húsz kibaszott másodpercig. Ez hátszáz .50-es kaliberű lövedék, ami abba mocsokba ment. Annyit ért, mintha csak ráköptünk volna.

Dr. ███: Ekkor érkezett meg a Zulu 9-B?

█████████ Százados: Ja, és az osztagom odaveszett. Zulu 9-B-nek sikerült egy zsákot húznia a fejére, és az meg erre csak szimplán leült. Beraktuk a helikopterbe és idehoztuk. Nem tudom, hogyan nem láttam meg az arcát. Talán Isten, Buddha vagy akárki úgy goldota gondolta élnem kell. A barma.

Dr. ███: Megszereztük egy művész ábrázolását SCP-096 arcáról. Meg akarja tekinteni?

█████████ Százados: [Szünetet tart] Tudja, annak az izének és a embereimnek a sikolyai után nem hiszem, hogy társítnani szeretnék egy arcot a hallottakhoz. Nem. Nem…és kész.

Dr. ███: Rendben, szerintem végeztünk is. Köszönöm Százados.

[Székeket hallani mozogni,és a szobából kifele tartó lépéseket. █████████ Százados(nyugd.) megerőssítetten elhagyta a 22.-es interjúszobát.]

Dr. ███: Szeretném leszögezni,hogy hivatalos kérvényt nyújtok be SCP-096 miellőbi terminlására.

<Felvétel Vége>