SCP-106
rating: 0+x
106emergenceklay.jpg

SCP-106, megjelenés közben

Azonosító #: SCP-106

Osztály: Keter

Különleges Elzárási Eljárások:

FELÜLVIZSGÁLAT 11-8

Érintkezés SCP-106-al engedély nélkül mindig tiltott. Minden érintkezést a 05-Parancsnokság 2-harmadának jóvá kell hagynia. Bármilyen ilyen érintkezésnek az AR-II-es maximum biztonsági telephelyen kell történnie, egy általános nem létfontosságú személyzet evakuáció után. Minden személy (Kutató, Biztonsági, D osztály, stb.) mindig minimum 60 méter távolságra tartózkodjon az elzáró cellától, kivétel ha egy szökés történik.

SCP-106-ot egy zárt ólommal bélelt konténerben kell tartani. A konténert negyven megegyező anyagból készült réteggel kell körülvenni, s a rétegek között 36cm üres helyet kell hagyni. A rétegek tartói véletlenszerűen helyezkedjenek el. A konténert pontosan 60cm messze kell tartani bármilyen felülettől, ezt ELO-IID elektromágneses tartóval tegyék.

A másodlagos elzáró terület 16 kör alakú "cellából" álljon, mindegyik "cella" különböző folyadékokkal legyen töltve. A "cellák" tartója véletlenszerűen legyen elhelyezve. A másodlagos elzáró tartalmazzon fényrendszereket, melyek képesek az egész építményt megvilágítani pontosan 80,000 kandelányi fénnyel azonnal, ember segítsége nélkül. Mindkét elzáró területet 24 órán keresztül kell figyelni.

Ha bármilyen rozsdát amelyet a cella felületein , a személyzeten, vagy más, SCP-106 cellájától 200 méterre lévő helyen észlelnek azonnal jelezzék a telephely biztonságiaknak. Bármilyen objektumot vagy személyt amit elvisz SCP-106 elveszettnek/harcban elesettnek tekintünk. Egy visszaszerző próbát sem szabad végrehajtani.

Feljegyzés: További kutatás és megfigyelés megmutatta hogy, amikor egy magasan komplex/véletlenszerű építménnyel áll szemben, SCP-106 "összezavarodhat", ezzel lelassítva a be és kijárást az előbb említett építményből. SCP-106 ezen kívül még utálatot mutatott ki a hirtelen, erős fényekre. Ez nem fizikai kárban mutatható ki, hanem a "zseb dimenzióba" való meneküléssel..

Ezekkel a megfigyelésekkel , az ólommal bélelt építményekkel, és a folyadék miatti zavartsággal, lecsökkentettük az általános meneküléseket 43%-al. Az “elsődleges” cellák pedig effektíveknek bizonyultak a visszaszerző incidensekben melyekben szükség volt a ██ -███ -█-es Visszahívási Protokolra. A megfigyelés még folyamatban van.

106door.png

Rozsdásodás a kezdeti cellában. Az elzárási eljárások azóta megváltoztak .

Leírás: SCP-106 látszólag egy idős humanoid, mely teste jelentősen rothadt. Ez a kinézet változhat, de a "rothadás" tulajdonsága minden formában megmarad. SCP-106 nem különlegesen gyors, és napokig is csak áll, várva az áldozatra. SCP-106 képes bármilyen vertikális felszínen járni, illetve képes fejjel lefelé függeni, végtelen ideig. Amikor támad, SCP-106 megpróbálja cselekvőképtelenné tenni prédáját azzal, hogy a fő szerveket, izomcsoportokat, vagy az inakat támadja meg először, aztán behúzza a mozgásképtelen áldozatot a zseb dimenzióba. SCP-106 az embereket, ezen belül a 10-25 éveseket preferálja.

SCP-106 egy “rozsdásodást” okoz bármilyen kemény anyagon amihez hozzáér, és lebomlasztja azt pár másodperccel az érintkezés után. Ez rozsdásodásként, rohadásként, törésként, vagy egy fekete, nyálka szerű anyag elkészüléseként látható Ez az anyag hasonló az SCP-106-ot körülvevő anyaghoz. Ez a hatás különösen erős élő szöveteken, és “elő emésztésnek” tekintjük. A rozsdásodás 6 órán keresztül folytatódik az érintkezés után, ezután a hatás “kiég”.

SCP-106 képes áthaladni kemény anyagokon, otthagyva egy nagy adag maró nyálkát. SCP-106 képes “eltűnni” kemény anyagokban , s belelép a feltételezett “zseb dimenzióba”. SCP-106 ezután képes kilépni a dimenzióból bármilyen ponton amely össze van kötve a belépés pontjához (példák: “belép” a szoba belső falába és “kilép” a külső falon. Belép egy falba, és kilép a tetőn.) Nem tudjuk hogy ez az eredetének oka, vagy csak egy egyszerű “odú” melyet SCP-106 készít.

A korlátozott megfigyelések erről a “zseb dimenzióról” kimutatták hogy főleg folyosókból és szobákból áll, egy [KITÖRÖLVE] bejárattal. Ez a tevékenység több napig tarthat, a kitett egyének kiengedésének kifejezett célja a vadászat, visszaszerzés, [KITÖRÖLVE].

Függelék:

SCP Felülvizsgálat Jegyzetek:

Mivel rendkívül nehéz elzárni SCP-106-ot, 3 havonta vagy egy szökés után felül kell vizsgálni az elzárási eljárást. Fizikális határok nem tudják megállítani, és közvetlen rongálások sem működnek. A jelenlegi elzárási eljárás, ma ██/██/████ van, alapos megfigyelésen és azonnali válaszon alapul. Előző, proaktívabb elzárási eljárásokat visszavontuk a ██, ███, ██, █, és ████ szökések miatt.

Viselkedési Jegyzetek

SCP-106 átmegy hosszabb "alvó" állapotokon , melyekben teljesen mozdulatlan akár 3 hónapig. Ennek oka ismeretlen; viszont, valószínű hogy ez egy “lenyugtató” taktika. SCP-106 egy izgatott állapotban jön vissza, megtámad illetve elrabol személyeket, ezen kívül nagy sérüléseket okoz az elzárási cellájának, és az egész telephelynek. Visszahívási Protokol [KITÖRÖLVE].

SCP-106 nem éhség miatt hanem vágy miatt vadászik, és támad. SCP-106 több prédát támad és visz el egy vadászat alatt, többet “életben” hagy a zseb dimenzióban több ideig. SCP-106-nak nincs meghatározható “határa”, és úgy tűnik hogy véletlenszerű számú prédái vannak vadászatkor.

Úgy néz ki hogy a belső dimenziót csak SCP-106 érheti el. Felvételek és átviteli eszközök még működnek a dimenzióban, viszont a felvételek és átvételek degradálódtak. Úgy néz ki hogy SCP-106 “játszik” a prédáival, és teljes irányítása van az idő, tér és érzékek felett a dimenzióban. Úgy néz ki hogy SCP-106 [KITÖRÖLVE].

Visszahívási Protokol ██ -███ -█:

Ha SCP-106 megszökik, egy 10-25 éves embert felkészítünk a visszahívásra, a veszélyeztetett elzárási cellát pótolni kell illetve meg kell javítani. Amikor a cella kész, a csali alany megsebesül, valószínűleg egy hosszú csont törésével, mint például a combcsont, vagy fő ín elvágásával, például az Achilles ín. Ezután a csali alany bekerül az előrekészített cellába, és a hangot melyet ki ad, kibocsájtjuk a telephely hangszóróin.

106victimresize.png

█████ ügynök, a "kiengedése" után. Az alany 2 órára tűnt el. Az alany a kiengedés után még 1 óráig életben volt.

SCP-106 általában 15 perccel a hang hallása után elkezd közeledni a csali alany felé. Hogyha nem válaszol a hangra, további fizikai sérülést kell alkalmazni a csali alanyon 25 perces intervallumokban, míg nem válaszol SCP-106. Több csali alany is használható a szökések esetén.

SCP-106 általában egy alvó állapotba kerül miután végzett a csali alannyal. Továbbá, az alanyok [KITÖRÖLVE] .