SCP-1981
ronreagancutupfs.jpg

Képkockák SCP-1981-ből.Megfigyelhető SCP-1981-1 jelenléte.

Azonosító #: SCP-1981

Osztály: Biztonságos

Különleges Elzárási Eljárások: SCP-1981 a ██ számú telephely biztonságos videótárában kell tárolni. Használat közben tilos SCP-1981-et kivenni a tokjából vagy erős mágneses hatásoknak kitenni. Egy Betamax otthoni videórendszer,egy analóg televizíó, és videófelszerelés is el lett helyezve a ██ számú telephely 2-es számú megfigyelőtermében, emelett pedig videófelszerelés is elérhető felvételek készítésére.

Leírás: SCP-1981 egy szabványos Betamax kazetta. Egy felragasztott matricára kék filctollal a "RONALD REGAN FELVAGDOSVA BESZÉD KÖZBEN" (sic) felirat lett kézzel felírva. Laboratóriumi vizsgálatok kimutatták, hogy SCP-1981 szabványos anyagokból készült, és a szériaszáma megegyezik az 1980. szeptemberében gyártott otthoni kazettákéval. SCP-1981-et eredetileg egy irattáros fedezte fel a Ronald Reagan Elnöki Könyvtárban 1991-ben, aki miután megnézte a kazetta tartalmát, értesítette a rendőrséget azzal a céllal, hogy a felvétel készítője ellen "trágársági vádakat" emeljen. Egy nyomozást követően az Alapítvány értesítve lett, és SCP-1981 biztosítva lett. A-Osztályú amneszticek alkalmazva lettek mielőtt ████-t értesíteni lehetett volna. Az Alapítvány további nyomozásai a könytár nyilvántartásába nem találtak több nyomot SCP-1981 eredetével kapcsolatban.

SCP-1981 látszólag egy otthoni kazettafelvétel az Egyesült Államok volt elnökéről, Ronald Reagan-ről,ahogy előadja a "Gonosz Birodalom" beszédét az Evangélikusok Nemzeti Társulata számára a Sheraton Twin Towers hotelben, a Florida állambeli Orlandoban, 1983. augusztus 3.-án. A beszéd 1 perc 10 másodpercnél elkezd erősen eltérni az eredetitől, majd elkezd egy Reagan által soha nem előadott beszédre hasonlítani. Kezdve körülbelül az ötödik perctől, vágások, nyílások és ütési sebek kezdenek lassan jelentkezni, ám ezek oka nem látható a felvételen. Annak ellenére, hogy sérülései egy átlag embert cselekvőképtelenné tennének, Reagan folytatja előadását amíg vagy tönkremennek a hangszálai, vagy 22:34-nél a kazetta jele elhal.

SCP-1981 visszatekerése és újrajátszása után Reagan egy új beszédet fog előadni, ami gyakran radikálisan eltér az előzőtől. Témái voltak például a kínzás, gyermekmolesztálás, valamint a rituális áldozás. A Reagan-re mért trauma is különböző lehet, mint például karóbahúzás, nemiszervi csonkítás, valamint [TITKOSÍTVA]. SCP-1981 körülbelül minden hetedik megtekintése során egy fekete gyúnyás, bólyaszerű csuklyát viselő figura lecseréli Reagen sajtókövettségének egy véletlenszerű tagját. Innetől az alakra SCP-1981-1-ként hivatkozunk. SCP-1981-1 megjelenésének szerepe a felvételen jelenleg nem ismert.

Reagan beszédei a legtöbb esetben felfoghatalanok, bármilyen tematikai felépítés nélküliek, és főleg értelmezhetetlen anekdotákból és mendemondákból állnak. Ennek ellenére esetenként utalásokat tesz jövőbeli eseményekre, amelyekről Reagan nem tudhatott, mint például a szeptember tizeneggyedikei terrortámadások, a 2008-as orosz választások eredményeil, vagy a ████ ██████. Emiatt jelentős idő lett a beszédek felvételére fordítva. SCP-1981 replikálása egy hasonló Betamax kazettára sikertelen volt, de a televízió képét, amelyen SCP-1981-t lejátszották, sikeresen fel lehet venni kamerával. Minden SCP-1981-el kapcsolatos vizsgálat során történt lejátszást fel kell venni a szolgáltatott kamerával, majd ezt követően a felvételt be kell mutatni Dr. B████ projektvezetőnek.

Éveken át tartó természetes mágneses interferencia jelentősen megrongálta SCP-1981 jelminőségét, ami még nehezebbé teszi a használható információ kiszűrését. Emelett a Reaganen végrehajtott erőszakos csonkításokat sokan "rendkívül felkavarónak" írták le, ezért javasolt, hogy amennyiben valaki rossz közérzetet tapasztal a felvétel megtekintése után, látogasson el a bázison található pszichiátriára egy hármas színtű vizsgálatra.

Mivel Ronald Reagan életben volt SCP-1981 felfedezésekor, egy megfigyelési rendszer lett kialakítva egy esetleges kapcsolat feltárására Reagan és SCP-1981 között. Nem volt kimutatható semmilyen összefüggés, ám Reagan gyakran panaszkodott "rémálmokról" mielőtt a mentális állapota az Alzheimer-kór hatására megromlott.