SCP-529
SCP-529-new.jpg

SCP-529

Azonosító #: SCP-529

Osztály: Biztonságos

Különleges Elzárási Eljárások: Semmilyen elővigyázatosság nem szükséges. "Josie" eléggé szeretetteljes, és engedélyezett neki a létesítmény alsó szintjein a szabad járkálás. A személyzetnek meg van tiltva, hogy sajttal etessék - zaklatott lesz, ha nem kap elegendő sajtot.

Leírás: SCP-529 egy kis házi macska (Felis Catus) szürke vonalakkal.

Az állat testrészei a farkától a bordákig hiányoznak. A test hirtelen végződik be, mintha ketté lett volna vágva.

Ennek ellenére, az állatnak nincsenek egészségügyi problémái, és úgy mozog, mintha a test hátsó része még mindig ott lenne. Például a sétáltatás normálisan megy végbe, és egy kis idővel etetés után úgy mozog, mintha megvált volna hulladékanyagoktól.

A keresztmetszet nem mutatja az állat belsőségeit, hanem tiszta feketének látszik a szemnek, és teljesen elnyel minden fajta nem látható hullámhosszú fényt. Érintésre puhának tűnik. A gyengéd simogatás néha pozitív reakciót vált ki (dorombolás stb.) de többször vezet agresszív viselkedéshez, karmoláshoz. A megkarmoltak nem mutattak ki semmilyen abnormális tüneteket.

A hátsó részei nem láthatatlanok - felületes vizsgálatok kimutatták, hogy egyáltalán nincsen neki hátsó fele. DNS tesztek alapján megállapítható, hogy az állat nőstény.