SCP-963
963ccc_small.jpg

SCP-963-1. without a donor.

Azonosító #: SCP-963

Osztály: Euklid

Különleges Elzárási Eljárások: SCP-963-1-et egy jelenlegi D-szintű személy, valamint Dr. Bright asszisztenseként besorolt személy gondjai alá kell helyezni. Ezt az asszisztenst O5-█ választja ki az Alapítvány iránti hűség és pszichológiai stabilitás szempontjából.

SCP-963 az alany homlokára, vagy a kezének hátsó részére kell legyen rögzítve, egy megfelelő erősségű epoxival. SCP-963-1 mostmár egy láncon lóg az alany nyakán. 963-1-et tilos elrejteni az alany testén. Erre irányuló akármilyen kísérlet halálos erővel szembesül.

Ha a jelenlegi D-szintű alany meghalad egy 30 napos élettartamot, ki kell végezni, és egy új alanyt választani 963 hordására. O5-█ parancsára akárki aki SCP-963-1-et viseli kivégzés alól felmententést kap mindaddig, amíg természetes úton meg nem hal, vagy 963-1-et át nem helyezik egy másik gazdatestre.

FIGYELEM: ████/12/13-tól 963-1 nem engedhető Euklid vagy Keter osztályú anomáliák közelébe. Ezt az utasítást halálos erővel kell végrehajtani. Visszavonva, O5-6, O5-8, O5-9

FIGYELEM: Incidens-239-b Clef-Kondraki eseménytől kezdve SCP-963-1 nem tartózkodhat a 17-es Telephelyen 3 O5 kifejezett engedélye nélkül. E szabály megsértése halálos erővel szembesül. Visszavonva, O5-6, O5-8, O5-9

Leírás: SCP-963-1 egy fehér aranyból készült, körülbelül 15 centiméter kerületű diszes amulett, egy ███k oválisan csiszolt rubinttal a közepén, amelyet 13 ██k briliánsan csiszolt gyémánt vesz körbe sugár mintában. ██████ ███ személyes tárgyai között fedezték fel, akit halottan találtak látszólagos öngyilkosság miatt, számos természetfeletti témájú könyvvel körbevéve. Ügynökünk a helyszínen jött rá, hogy 963-1 nem képes megsérülni és behozta a XLR-8R-██ protokolnak megfelelően.

Dr. Jack Bright,1 egy jó státuszú junior kutató SCP-963-1 képességeinek a kutatásával lett megbízva, és hozzáférést kapott [KITAKARVA]. Később abban az évben SCP-076-2 kitört az elzárásból (lásd dokumentum 076-2-19A), [KITAKARVA] számú halálhoz, és ██ számú sérüléshez vezetve. Doctor Bright SCP-076-2 elzárási kamrája mellett szállította SCP-176-1-et kézben, és elsők között halt meg. Körülbelül █ nappal később D1-113 a törmelék felatakarítása közben fedezte fel 963-1-et a törmelék között és felvette. Egy azonnali, észrevehető változás történt D1-113-ban. Interjú következik.

Interjú Napló x████, Dátum: ██-█-████

████: Kérem, megmondaná a nevét?
D1-113: Jack Bright, ahogy te azt nagyon is jól tudod!
████: Úgy hiszem ön Tom Highly, nekünk dolgozik az életfogytiglan ítélet részeként.
D1-113: Ne légy nevetséges! Nem lehetek- (Ezen a ponton SCP-963-1 el lett távolítva D1-113 tulajdonából. Egy további MRI kimutatta, hogy D1-113 összes magasabb agyi tevékenysége megszűnik. 963-1 visszakerültekor a magasabb agyi tevékenységek is visszatérnek.)
████: Dr. Bright?
D1-113: Mivan?
████: Úgy látszik van egy problémánk.

Sok kísérletezés után felfedezték, hogy amikor akármilyen élő emberszabású bőre közvetlen kapcsolatba kerül SCP-963-1-el, az alany elméjét Dr. Bright elméje háttérbe szorítja, átvéve ezzel az alany fölötti irányítást.

Ha egy alany több mint 30 napon keresztül közvetlen kapcsolatot tart fenn, agyi tevékenységei Dr. Bright másolatává válnak. Ha 963-1 ezen időszakon kívül eltávolításra kerül, az alany megtartja Jack Bright tudatának egy független másolatát. Szankciókat léptettünk életbe annak elkerülése érdekében, hogy Dr. Brightból több példány jöhessen létre, ezzel megelőzve, hogy Dr. Bright együtt dolgozhasson önmagával, azonban ez feleslegesnek bizonyult, mivel Doctor Bright bizonyítottan teljes mértékben az Alapítvány, és annak céljait szolgálja.

Doctor Bright himself has performed extensive experimentation on SCP-963-1, with the expressed desire for release from it. Interviews with Doctor Bright indicate that ██████ ███ killed himself in the process of empowering SCP-963-1, and was therefore never able to slave his own consciousness to the amulet. Doctor Bright hypothesizes that he accidentally activated 963-1's power by being killed, instead of killing himself as the original creator had done.

2ni6vxu.jpg

SCP-963-2 [ADAT ELTÁVOLÍTVA]

SCP-963-2-re vonatkozó bejegyzés
██/██/████ -án O5-9 utasítást adott SCP-963-1 lemásolárára. Erre tett összes kísérlet kudarcot vallott SCP-963-2-ig, amikor is [KÖVETKEZŐ ADATOK ELTÁVOLÍTVA]

ALL INFORMATION REGARDING SCP-963-2 IS CLASSIFIED LEVEL 5. ANYONE ATTEMPTING TO ACCESS FURTHER INFORMATION ABOUT SCP-963-2 WITHOUT LEVEL 5 CLEARANCE WILL BE TERMINATED.