Scp Sorozat

Operatív Információ az SCPk-en

SCP lista

001 — 099

100 — 199

200 — 299

300 — 399

400 — 499

500 — 599

600 — 699

700 — 799

800 — 899

900 — 999

Tartalmazott Archívumok

  • Poén SCPk - Az oldal legjobb cikkei mind jól kigondoltak és poénosak is. Bizonyosodj meg, hogy a tiéd is az mielőtt bármit hozzáadsz.
  • Archivált SCPk - SCPk megőrizve az Alapítvány Történeti fontosságuk vagy személyzeti befolyás miatt.
  • SCP-EX - Olyan SCPk amik már nem számítanak furcsának, paranormálisnak vagy rendkívülinek a mai nézetek alapján. Mindegyik ebben a tudatban is íródott.
  • Rendellenes Tárgyak Feljegyzései - Azoknak a tárgyaknak amik nem teljesen számítanak SCP-nek, de ettől függetlenül különös abnormalitást mutatnak. Nyugodtan adj hozzá, de tartsd az eszedben, hogy az állomány rendszeresen ritkítva van.
  • Extranormális Történések Feljegyzései - Azoknak az eseményeknek amik megmagyarázatlanok, de túl gyorsan vagy rövid időn belül zajlottak le ahhoz, hogy az Alapítvány be tudjon avatkozni. Nyugodtan adj hozzá, de tartsd az eszedben, hogy az állomány rendszeresen ritkítva van.

[HOZZÁFÉRÉS MEGTAGADVA]
(Minden fordítónak ezt a kifejezést ajánltatott használnia, amíg az adott SCP lefordításra nem került. Gyerünk emberek, nem akarunk elmaradni a többi külföldi különítményhez képest.)